Adóügyi nyomtatványok:
Számlaszámok
Tisztelt adózó!
Dávod Önkormányzat csatlakozott az elektronikus közigazgatási rendszer fejlesztését és kiterjesztését elősegítő kormányzati projekthez. A projekt keretén belül 2018. január 1-től kapcsolódtunk az ASP elektronikus ügyintézési szolgáltatás rendszeréhezés ennek segítségével elektronikus ügyintézési szolgáltatás nyújtunk az állampolgárok és a vállalkozások felé. Az Önkormányzati Hivatali Portál felületen az alábbi ágazati ügyekben van lehetőség elektronikus ügy indítására:
· Adóügyek;
· Általános vagy egyéb igazgatási ügyek
Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://ohp.asp.lgov.hu címen érhető el.
Az ügyindítás bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött szolgáltatás (ügyfélkapu).
Első bejelentkezéskor a jobb felső sarokban található ,,Személyes beállítások” menüpontban véglegesíteni kell a regisztrációt az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával, ezt követően tudják az Ügyfelek az űrlapokat elektronikusan kitölteni és benyújtani hozzánk.
Jelen tájékoztatás nem teljes körű, pontos tájékoztatást az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény és az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII.19.) Korm. rendelet tartalmaz.
Szociális nyomtatványok:
KÉRELEM szociális célú tűzifa támogatás megállapítására
TÁJÉKOZTATÓ szociális célú tűzifa támogatás megállapítására